Egyszerű visszaküldés
Az útmutató lépésről lépésre bemutatja, hogyan küldheted vissza a nálunk vásárolt terméket, beleértve az elállási szándék bejelentését, a termék visszaküldését, és a visszatérítés vagy csere folyamatát. Tartalmaz gyakori kérdéseket és válaszokat, hogy megkönnyítse a visszaküldést. Az ügyfélszolgálati elérhetőségek is megtalálhatók benne, hogy bármilyen további kérdés esetén segítséget kaphass.
1. lépés: Az elállási szándék bejelentése
Ha úgy döntesz, hogy szeretnéd visszaküldeni a nálunk vásárolt terméket, az első lépés, hogy 14 napon belül jelezd nekünk az elállási szándékodat. Ezt egy egyszerű emailben teheted meg, amelyben feltünteted a rendelés számát. Az emailben elég annyit írni, hogy szeretnél elállni a vásárlástól.
2. lépés: A termék visszaküldése
Miután elküldted az emailt, a következő lépés a termék visszaküldése. Kérjük, a terméket eredeti, sértetlen csomagolásban küldd vissza a következő címre:
Nortim'09 Ecommerce Kft. 1221 Budapest, Mária Terézia utca 25. 10/61.
Fontos, hogy a termék jól legyen becsomagolva, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. A visszaküldés költsége téged terhel.
3. lépés: A szállítás megszervezése
Bár a terméket bármely futárszolgálattal visszaküldheted, mi a GLS futárszolgálatot ajánljuk. Ők megbízhatóak, és biztosítják, hogy a csomag időben visszaérkezzen hozzánk. Ügyelj arra, hogy a terméket gondosan csomagold be, hogy a szállítás során ne sérüljön meg.
4. lépés: Visszatérítés vagy csere
Amint a termék visszaérkezik hozzánk, 1-3 munkanapon belül visszatérítjük a vásárlás összegét. Ha inkább cserélni szeretnéd a terméket, vagy levásárolható pontokat szeretnél, erre is lehetőséged van. Fontos, hogy a termék bontatlan legyen és ne legyen használva, mert csak ebben az esetben tudjuk a teljes vételárat visszatéríteni. Ha a termék sérülten érkezik vissza, akkor a jogszabályokban meghatározott értékcsökkentett árat tudjuk visszatéríteni.
5. lépés: Sérült vagy hibás termékek kezelése
Amennyiben a termék sérülten érkezik meg hozzád, vagy rendeltetésszerű használat mellett idő előtt meghibásodik, a garanciális feltételek alapján kicseréljük, vagy visszatérítjük az árát. Ilyen esetben az oda-vissza szállítás költségeit mi fedezzük.
Fontos tudnivaló: Egyedi rendelések
Ha egyedi kérésre készített vagy kifejezetten rendelésre értékesített terméket vásároltál, sajnos nincs lehetőség elállásra a hatályos jogszabályok értelmében.
Ha kérdésed van
Ne habozz kapcsolatba lépni velünk, ha bármilyen kérdésed vagy problémád van a visszaküldéssel kapcsolatban. Igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani a problémádat, és biztosítani, hogy elégedetten zárd le a vásárlás folyamatát.
Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)
1. Milyen állapotban kell visszaküldenem a terméket?
A terméket eredeti, sértetlen csomagolásban kell visszaküldeni, és nem lehet használva.
2. Mennyi időn belül kell visszaküldenem a terméket?
A vásárlástól számított 14 napon belül kell bejelentened az elállási szándékodat, majd ezt követően visszaküldened a terméket.
3. Milyen költségekkel jár a termék visszaküldése?
A visszaküldés költsége téged terhel, kivéve ha a termék hibás vagy sérült.
4. Mi történik, ha a termék sérülten érkezik vissza hozzátok?
Ha a termék sérülten érkezik vissza, csak az értékcsökkentett árat tudjuk visszatéríteni, a jogszabályokban meghatározottak szerint.
5. Hogyan szervezhetem meg a visszaküldést?
Javasoljuk a GLS futárszolgálat használatát, de bármely más futárszolgálattal is visszaküldheted a terméket. Ügyelj arra, hogy a csomag gondosan legyen becsomagolva.
6. Milyen dokumentumokat kell mellékelni a visszaküldéshez?
Nincs szükség külön dokumentumokra, elég az emailben bejelentett megrendelésszámra hivatkozni.
7. Mennyi időbe telik a visszatérítés feldolgozása?
A termék visszaérkezését követően 1-3 munkanapon belül visszatérítjük a vásárlás összegét.
8. Van lehetőség termékcserére?
Igen, kérhetsz termékcserét is. Jelezd nekünk, ha ezt szeretnéd, és segítünk a további lépésekben.
9. Mi történik, ha egyedi rendelt terméket szeretnék visszaküldeni?
Sajnos az egyedi kérésre készített vagy rendelésre értékesített termékek esetében nincs lehetőség elállásra a hatályos jogszabályok szerint.
10. Hogyan értesülök a visszaküldési folyamat állapotáról?
Amint a termék visszaérkezik hozzánk, értesítünk emailben a feldolgozás állapotáról és a visszatérítés időpontjáról.
Kapcsolatfelvétel
Ha bármilyen kérdésed van, fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz!
- Lantoska ügyfélszolgálat
- Telefonszám: +36 70 324 4155
- Email cím: info@lantoska.hu
- Nyitva tartás: hétfőtől-vasárnapig, 8:00-19:00
Telefonon és emailben is elérsz bennünket, az emailekre 1 órán belül válaszolunk.
Visszaküldési politika
További részletekért látogass el visszaküldési politikánk oldalára itt.